Rabu, 17 Jun 2009

Sorry terlambat update coz blog kita ni lahir dah petang. Apalagi klu dah waktu balik, aku sibuk ler nak balik. Nak mengejar si kenik 3 orang kat nursery tu. Hmmmm.... pasal lunch smalam yer. Sampai kat food court Setiawangsa aku tak aderler excited sangat nak membeli makanan kat situ coz ada dua tiga stall yang pernah aku rasa dah. Tapi.........masa dah nak sampai sesangat kat food court ni, aku ternampak orang ramai tengah beratur nak beli nasi. D'paku namanya. Klu diterjah dari jauh, nasi menu Klate yang di jualnya coz ada ayam percik yang dia tengah bakar panas2 tu. Sampai kat food court Setiawangsa, aku tengok........mak aii....ramai pula orang makan hari ni. Dulu, tak ler meriah cam ni. Tapi itu dulu coz dah lama dah aku tak datang kat sini. Dalam asyik2 tinjau tu, ternampak stall nasi kukus ayam dara. Lama dah tak makan, rasanya cam nak makan yang ni. Tapi tak apa, tengok lagi ler. Alamak, ini dah tak boleh tahan dah. Telur itik masak lemak kuning. Aku dah lama cari dah coz klu masak kat umah aku sorang je yang makan. Tak berbaloi nak masak. Apa lagi, menu untuk lunch hari ni ialah nasi putih penuh,ikan bilis goreng, telur itik masak lemak kuning & ikan keli goreng berlada. Menu yang lain2 tu, cuba lain kali ler. Rambang mata dibuatnya klu dok lelama kat sana. Aku, AAK & WQC (geng kami) menapau nasi dan balik makan kat ofis. Sampai kat ofis terus makan. Mak aiiii.....berbaloi menu yang ku pilih hari ni. Lain kali boleh pegi lagi.............

0 ulasan:

Jom Pergi Lunch!!   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP